GöteborgsVarvet 2013

Då har man gjort det igen!
 
Förra året var det glad miner under och efter GöteborgsVarvet...
Men inte i år!!
 
De senaste dagarna har värmen slagit till här i Götet och jag har inte hunnit vänja mig vid att jobba hårt i de högre temperaturerna...
Idag visade termometern 25C° och solen sken från en klarblå himmel, redan på morgonen!
 
Har försökt ladda med mkt vätska och salt men det räckte tydligen inte...
Värmen tog knäcken på mig helt idag!
Höll tänkt kilometertempo de första 5 kilometrarna, sen slaknade jag och det gick bara mer och mer långsamt.
 
Förra året sprang jag Varvet på 1:45:54.
I år släpade jag mig över mållinjen på tiden 1:59:49.... :(
 
Jag fullföljde iaf loppet och fick min medalj!! ;)
 
 
2013 års vattenflaska...
 
 
De håller typ ett år, så bra med ny Varvet-flaska när fjolårets håller på att gå sönder! ;)
 
Tröståt en stooooor glass på Lejonet & Björnen efter loppet...
 
 
Lakrits, Polka, Tiramisu och Limocello...
Mumsfillibabba!! ;)
 
.............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0