Sista dagen

Idag har jag jobbat sista dagen på Åhléns...
 
Iallafall för den här vändan.
 
De är nöjda med mig och vill ha kvar mig i huset, men har inga tjänster lediga dessvärre...
¨-Men det ordnar sig ska du se¨, säger de hela tiden... 
Ska va ledig en vecka nu och sen ska jag höra av mig så får vi se om de har hittat på nån lösning.
Hoppas hoppas!!  :)
Har trivts jättebra på Åhléns, ett bra företag att jobba på och superduper jobbarkompisar!! :)
Har nog aldrig fått så bra feedback från kollegor på nått annat ställe jag har jobbat på, som jag har fått under de här månaderna på Ållen. :)
 
Ville visa min uppskattning till kollegorna så bakade muffins till alla på båda avdelningnarna jag jobbat på och tog med idag. :)
 
 
Det blev både Vanilj/Kardemummamuffins med hallonsylt och Citronmuffins...
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0