1:45:54

Det blev tiden på årets Göteborgs Varv...
.
Försäsongen har varit usel, har typ inte löptränat nått alls!
Och till på köpet så fick jag en förkylning förra veckan...
Så trodde inte det skulle bli nått GbgVarv i år heller, förra året fick jag ju hoppa över eftersom jag hade ont i halsen.
.
Men förkylningen släppte efter idogt kurerande från min sida med häxbrygder, piller, gurgelvätskor och annat!! :)
.
Så i lördags kl.13.48 startade jag årets Göteborgs Varv och sprang i mål 1h45min54sek senare! :)
.
Nästan 12min snabbare än på senaste GbgVarvet 2010...
Men dock 4min långsammare än min bästa tid någonsin som jag gjorde på Sthlm Halvmara förra året.
.
.
Ska kolla om det finns platser kvar till Sthlm Halvmara i år, måste ha nått att se fram mot i höst... ;)
.
..................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0