Trägen vinner!

Varje vår och höst har gymmet kampanjer för att folk ska träna regelbundet...
.
Tror de kallar det "2ggr/v"...
Man får ett litet kort och så ska man få en stämpel i kortet när man har tränat. Man måste ha två stämplar i veckan i ett visst antal veckor...
Efter dessa veckor ska man få nånting..brukar va olika varje gång.
.
Eftersom jag ändå är på gymmet typ 5-6ggr i veckan så tog jag ett sånt där kort för nån månad sen...och idag fick jag sista sämpeln!
Och min belöning!! ;)
.
Ett par flippflopps!! hehehe... ;)
Det är väl inget större värde i dem, men de kan nog komma till användning i sommar när jag går mina 10 meter från stugan ner till vattnet o ska bada på kvällen... ;)
.
.
Tack SATS!!! ;)
.
....................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0