Beachboy

Hade inte vart fel om man skulle sett ut såhär om några veckor när man går på stranden i Miami... ;)
.
.
Men det kommer tyvärr inte hända... :(
.
Va nån som sa till mig en gång att "-Du kommer aldrig få några rutor på magen!"
Men jag jobbar på det, skam den som ger sig!!
Har faktiskt börjat ana en antydan till rutor, om man känner efter riktigt noga...
Det är bara lite mums på magen som ska bort först innan de syns. ;)
Men jobbar på det oxå. :)
1,5 vecka med hård träning, morgonpromenader och sund kost utan socker och kolisar har resulterat i att vågen visar 3,5kg mindre.
Kul när mödan ger resultat!! :)
.
Orkar jag hålla igång med allt på samma nivå som nu så kanske de där rutorna sitter där ändå när den svenska sommaren kommer... ;)
.
Vore kul att få ha upplevt det en gång i livet iaf! ;)
..................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte en till som lider av kroppskomplex!!! det räcker med en i familjen...du är redan världens finaste bror!



kramis

2012-03-02 @ 15:57:34
Postat av: Nordlycka

Lider inte min kära syster! ;)

Träning är kul o blir dessutom ännu roligare om man ser resultat! ;)

2012-03-02 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0