Hopp om livet

Har varit förkyld i nästan tre veckor nu...
.
Där med har träningen fått lida ordentligt!
Knappt rört på mig över huvud taget på dessa veckor.
.
Det började med en värkande hals och fortsatte sen med en igenkorkad näsa, tror tom att jag hade en sväng av bihålsinflammation...
Men skam den som ger sig, jag proppade i mig massa Sinova-tabletter, så efter några dagar snöt jag ut några härliga orangea kläggiga klumpar.
Jag trodde det skulle va slutet på eländet, men då tog det en ny sväng och gick ner och satte sig i bröstet.
Där har skiten suttit några dagar nu...men idag lacka jag ur och fick nog och gick till läkaren.
Kom ifrån farbror doktorn med en flaska go hostmedicin.
.
Tog en slurk med en gång när jag kom hem...och det känns redan lättare att andas!! :)
Hoppas att skiten försvinner nu så jag kan börja träna ordentligt igen!!
Var på väg att toppa formen när jag blev förkyld så hoppas jag snart är där igen...det är ju bara en månad kver till första loppet jag ska springa!
.
Som det ser ut nu är jag anmäld till följande lopp:
- Kungsholmen Runt (1mil) första helgen i maj
- Göteborgsvarvet (Halvmara) andra helgen i maj
- Midnattsloppet i Gbg (1mil) mitten på augusti
.
Funderar på att även springa Sthlm Halvmara i september.
Det loppet förra året var ju mitt bästa lopp jag någonsin sprungit!! :)
.
......................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0