Midnattsloppet 2011

Nu är jag anmäld till Midnattsloppet 2011 i Göteborg!!

Jag va grymt sugen på att springa Varvet idag!! :)
Men vågade inte pga att jag känner av en ond hals...har haft en hjärtmuskelinflammation och det räcker!
Stod vid sidan av banan och hejjade fram min svåger istället.

Han sprang i mål på den finfina tiden 1.37.11 !!! :)

Hans tid gjorde mig än mer sugen och peppad på att springa...så nu har jag anmält mig till Midnattsloppet i Gbg den 27 augusti! :)
Sprang ju både Midnattsloppet i Sthlm och Gbg förra året, men loppet i Sthlm i år krockar med massa andra saker, bla min kära mors 65-årsdag...

Förra året sprang jag tydligen Midnattsloppet i Gbg på 45min, hoppas kunna putsa den tiden en aning i år!! ;)



(funderar på att anmäla mig till Sthlm-Halvmara i sept...)

.............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0