Toppat resultat

Igår kväll var det dax för årets upplaga av Midnattsloppet i Göteborg...

Det spöregnade hela dagen så var sisådär sugen på att springa...
Men tog mitt förnuft till fånga och gav mig av till starten iaf.

30 min efter utsatt tid kom vi iväg efter strul av polisen med avspärrningar.

Jag hade inte så stora förhoppningar om att göra nån bättre tid, löpträningen har varit rejält eftersatt i sommar.
Men satsade på att få en tid runt 50min.
Att toppa förra årets tid på dryga 45min kändes som en omöjlighet!!

Men en ny lättsprungen bansträckning och låga förväntnigar var tydligen en lyckad kombination...
Jag lyckades toppa resultatet från förra året!!
Sprang i mål på 44.57..!!! :)
Hade 23:01 på 5km så lyckades tom öka takten lite sista halvan och snittade km-tiden på 4:30.

Jag är NÖJD!!! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Du ser väldigt söt och nöjd ut!:)

2011-08-28 @ 14:28:58
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0