Spring i benen...

...hoppas jag att jag ska få nu...

Har haft mina trotjänare till löpardojjor i typ 2 år nu... jag har varit vääääldigt nöjd med dem, därför har det dragit ut på tiden innan jag nu skred till verket och köpte ett par nya dojjor idag. :)
 
Egentligen ska man väl köpa nya dojjor varje säsong, men blev inte av förra våren och så rullade tiden bara på...
Hade gärna köpt ett par likadana Puma som jag har haft nu, men verkar som att modellen har försvunnit ur sortimentet...

Var på Löplabbet och fick bra hjälp av en kunnig kille...
Valet av ny sko blev till slut efter att ha provsprungit några olika modeller, ett par Nike.
De känns sköna på och jag hoppas den känslan sitter i när jag ger mig ut och löpträna!!
Funderar på att ge mig ut redan idag och testa dem....



Idag om 1 månad springer jag säsongens första Halvmara!!! :)
Fårse hur det går... Känner mig tyvärr inte i lika bra form i år som jag gjorde förra våren... well well, det går som det går...jag lovar att göra mitt bästa!! :)

Jag är anmäld till:
7 maj, Kungsholmen Runt, halvmara
21maj, Göteborgs Varvet, halvmara

Funderar på att springa:
13aug, Midnattsloppet i Stockholm, 1 mil
27aug, Midnattsloppet i Göteborg, 1 mil
17sep, Stockholm halvmarathon, halvmara

.......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0