Stela ben

Har varit stel i benen denna veckan efter loppet i lördags..

Var inte innan i onsdags som jag känmde mig någorlunda smidig o pigg i benen igen.
Kanske får skylla mig själv, stretchade typ inget efter loppet...
Simmade mån, tis o ons för att mjuka upp benen lite.. i tors morse tog jag en powerwalk på morgonen och det kändes bra. I morse sprang jag en runda runt lilla Årstaviken på 30min innan frullen och det kändes okej..
I´m back on track again!!! ;)

Ikväll var jag på mitt Bbe-pass som jag brukar försöka gå på på fredagar efter jobbet. Det är skönt att avsluta jobbveckan med att mjuka upp sig och stretcha ut. :)
Ska försöka gå på några Bbe- och yogapass i veckan som kommer så jag stretchar ut mig ordentligt och är mjuk i kroppen inför Bbe-instruktörsutbildningen nästa helg.
Ska bli suuuuperspännande att gå kursen!!! :) Hoppas jag fixar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0