Bbe-instruktör

Idag har jag anmält mig till en BodyBalance-instruktörsutb.!!! :)

Har gått på Bbe-klasse på gymmet sen typ nio år tillbaka..
Egentligen tycker jag att yoga är roligare och skönare, men det är lättare att bli Bbe-instruktör så jag börjar med det. (Funderar på att gå en yogautb. i aug...)
Kursen är på tre dagar första helgen i juni. Ska bli jättespännande!! :)

Måste gå på lite extra yoga o Bbe-klasser fram till kursen nu så jag mjukar upp mig så mycket som möjligt.
Gick på en yogaklass ikväll som jag inte brukar gå på. Det var en jätteduktig instruktör.
Efter klassen pratade jag med tjejen som hade passet och tackade för en bra klass.
Då frågade hon om jag va yogainstruktör!!! :) Nopp, svarade jag, men funderar på att bli... Du verkar iaf ha koll på det och var duktig sa hon. Kul att få lite beröm!! :)


yoga-uppvisning i Åre i mars.. ;) hehehe...

Kommentarer
Postat av: fine

Åh vilken fin komplimang du fick, roligt! Jag tror faktiskt jag måste erkänna att jag inte vet vad Body balance är... men att vara instruktör är ju kul!



Jag funderar själv på att bli spinning eller aerobics/step instruktör.



Nu börjar det verkligen närma sig gbgvarvet. Håller tummarna extra mkt för dig! :D

2010-05-19 @ 08:59:40
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0