Midnattsloppet Sthlm

För några veckor sedan anmälde jag mig till Midnattsloppet här i Stockholm.

Känner att det är kul att ha nått att träna inför och ett mil-lopp känns lagom utmanande. Man behöver inte ladda lika mkt för 1mil som för en halvmara...

När man springer Midnattsloppet får man inte nån nummerlapp utan man får en T-shirt med sitt startfälts nummer på. För att få sin tid så har man ett chipp runt vristen.
Det är lite kul nu när jag är ute och powerwalkar eller springer, för nu har dessa Midnattslopps-tröjor börjat dyka upp mer och mer frekvent...
Folk som har sprungit tidigare år, och som jag tar det som, är ute och ska få upp formen igen till årets upplaga av loppet.. (de ser oftast ganska trötta ut...)
Varför träna året om när man istället kan tokträna två månader innan man ska springa loppet...?? ;)

Den 14 augusti går loppet runt söder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0