Midnattloppet Sthlm

I lördags var det dax...

Jag hade inte direkt laddat för loppet...
Om man bortser från fjällvandringen då vill säga, men den ser jag inte som träning.

Eftersom jag var sen in med anmälan till loppet så hamnade jag i sista startgruppen, bland de som trodde sig springa loppet på över en timma...
Mina förhoppningar var att springa på strax under 48min..

Från början till slut sprang jag om folk hela tiden, det är ju kul och bra för självförtroendet...men jag fick springa zickzack hela tiden så det var svårt att få nått flyt i löpningen. Fick varava kortat sträckor med hyfsad löpning med tvärnitar, hoppsasteg, tvära girar och andra konstiga sätt som man kan ta sig framåt på..

Min slutliga tid i slalomloppet blev 49.05...


förväntansfulla löpare i startgrupp 7...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0