Kungsholmen Runt

Så var det gjort, genrepet inför Gbg-varvet, Kungsholmen Runt!

Var sisådär laddad i fredags kväll....men när dagen är kommen och man drar på sig löparkläderna och dojjorna så händer nått "magiskt". Adrenalinet börjar pumpa i kroppen och man blir på gott humör. :)

Tjejkompisen flög i mål på 51.09 medan jag flåsade i mål på 51.23...slagen med 14sekunder.
Känner mig nöjd med tiden eftersom jag inte är helt fräsch i benen, känner fortfarande av vaderna....
Det är ju ändå en bättre tid än när jag sprang Premiärmilen...närmare bestämt 1min 4sek snabbare! ;)

Kommande vecka fram till GöteborgsVarvet ska jag ta det lugnt, troligtvis inte springa alls, bara köra lite styrka...
Blir förhoppningsvis en del stretching av benen ihop med Iprencreme eller nån annan härlig muskelsalva för att motverka eventuella inflamationer och värk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0