Nike

Kom på att jag nog har förträngt att jag ska springa Gbg-varvet om 4 månader...
Har ju inte direkt hårdtränat precis...
Har iaf köpt nya supersköna träningsbrallor från Nike... Alltid nått!! ;)

Har kollat upp klass-schemat på gymet för våren och gjort ett önskeupplägg för en vecka.... men allt jag vill göra får inte plats, får köra dubbelpass några dagar isf...

mån - Dansstep
tis     - Pump (ev + löpning)
ons  - Body balance
tors  - Jazzdans (ev löpning) (+styrka)
fre    - Yoga (ev + simning)
lör    - Aerobics
sön - Dans (+styrka)

Det som inte får plats är löpträning x2, simning, styrkepass x2 och vila...
Synd att en vecka bara 7 dagar... ;)

Min tjejkompis som jag ska spring Gbg-varvet med har tagit ledigt dagen innan loppet för att "ladda med pasta och  vatten"....hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0