Höstschema

Nu börjar planerna för hösten falla på plats.
Bestämde mina jobbtider igår och utifrån dem har jag lagt mitt tränings-schema...det blir som följer:

Mån - StepDans
Tis - styrka
Ons - löpning
Tors - styrka
Fre - Bodybalace
Lör - vila
Sön - Dans

Har kört lite lugnt på gymet sen jag kom tillbaks till stan efter semestern, men idag hårdsatsade jag och tjejkompisen och sprang Riddarfjärden runt, våran gamla favvo-runda från i våras. Tid: 40min.
Var dödstrött efter jobbet så hade ingen större lust att springa, men tjejkompisen fick ut mig ändå, gick lättare att springa än jag trott, men lär väl kännas i benen imorgon.
Nu är det bara att bita i det sura äpplet tills det blir en vana igen med träningen så det går av sig självt.
Har lagt på mig 3kg i sommar och de ska bort...och gärna några till!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

oj, va planerad träning! själv går jag nog i vinteride snart, tänkte bara springa tjejlidingöloppet först.

tänkte oxå tipsa om trädgårdsmäsan på Taxinge Slott 4-6 sept och om du åker dit är det nära hit.

kram

2009-08-27 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0