Första rundan

Igår kväll var det dags för det första löp-passet inför Göteborgsvarvet.
Min tjejkompis som jag ska springa med drog med mig runt Riddarfjärden. Flåset var det inget problem med, men benen kändes lite sega... men vad gjorde väl det när jag hade så sköna nya skor. ;)
Rundan tog ca 50 min så jag skulle tro att den var 7-8km lång....alltså ca 1/3 av Göteborgsvarvet...vilket skulle betyda att det skulle ta ca 2,5 timma att springa Gbg-varvet...mamma mia!!!
Tjejkompisen säger att vi ska komma under 2 timmar....
Lär nog behöva träna en hel del...få en hel del spring i benen! ;)

Kommentarer
Postat av: Tjejkompisen

Tjejkompisen tycker att du är grymmaste löparen! Vi kommer att skratta oss runt Gbg-varvet!!!

2009-01-11 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0