Snickarglädje

Gillar ju att fixa o trixa... :)
 
Tog en hel del skott av Agave i somras.
Torpet är ett perfekt ställe att vinterförvara växter på eftersom vi bara har runt 8 grader varmt där på vintrarna.
Men det finns inga fönsterbrädor att ställa några växter på...
 
Så jag fixade lite virke o färg, o vips så hade jag skruvat ihop några elementskydd/fönsterbrädor! ;)
 
 
 
 
 
 
När jag ändå var i farten med målarpenseln så strök jag golvlisterna i samma kulör som elementskydden.
Blev snyggt när det blev enhetligt! :)
(som ni förstår är listerna omålade på bilden ovan..) ;)
.............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0