Birgit Bonnier

Igår planterade jag årets äppelträd på torpet...
.
Det blev ett Birgit Bonnier.
Mest kanske som ett minne från min sommar här på Näsudden...
.
Sållade fin kompostjord till planteringen... :)
.
.
Hade lite huvudbry om vart jag skulle plantera trädet men till slut bestämde jag mig...
.
.
Det fick stå i utkanten av trädgården...
.
.
Med erfarenhet av hur det gick med mina äppelträd som jag planterade senast så fixade jag ett helt fort till mitt nya träd!!
F*n ta den älg eller det rådjur som smaskar på mitt Birgit Bonnier nu!!! ;)
.
..........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0