Nya skor

Köpte nya dojjor i igår...
.
Mina röda favvodojjor är helt uttrampade och har knappt nån svikt kvar i sulorna...
.
Till min stora glädje hittade jag en uppdaterad version av samma skor i en butik igår! :)
De fanns i rött...men tänkte att det kanske va idé att variera sig lite så det fick bli ett par svarta denna gången...
.
.
Men egentligen kanske jag skulle satsat på ett par nya stövlar istället...
.
Idag fick jag laga mina jobbarstövlar med silvertejp...
.
.
'Det som inte går att laga med silvertejp är inte värt att laga' som vi brukar säga... ;)
.
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0