Ursäkta!

Jag får ursäkta min frånvaro!!
.
Har haft en liten dipp men lovar att komma igång med skrivandet igen, med början NU! ;)
.
Har ju sökt massa jobb inför sommaren...
Och nu börjar responsen på ansökningarna trilla in.
.
I måndags var jag på intervju på Trädgårdsföreningen här i Götet... de hoppades kunna lämna besked idag onsdag, så idag blir det spänd väntan vid telefonen!
.
Har även bla sökt jobb på Botaniska här i stan, men där fick jag inte ens komma på intervju...
Misstänker att det är det svaret man kommer få vänja sig vid.
.
Försöker se positivt på framtiden och njuta av det fina vädret vi har just nu! :)
.
Kärlek till er alla där ute!!
.
.......................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Johan

Botaniska här i göteborg är så himla vackert.

2012-03-17 @ 23:32:50
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0