Sommarvackert

Bland det vackraste sommarSverige har att bjuda på är bla...
.
Blommande rapsfält!!!
Blir lycklig o ler stort varje gång jag åker förbi ett gult hav av raps. :)
.
.
Kvalitén på bilden är ingen vidare, den togs i farten genom vindrutan på bilen i morse... ;)
.
Nått annat som är vacker på sommaren är sniglarnas små hus...
.
.
Den här jättesnigeln kröp omkring med sina fem polare i en trädgård jag var och jobbade i förra veckan...
.
..............................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen snigel. Det är en snäcka!!! Sniglar med hus på ryggen heter snäckor. Jag tror att det är en vinbärssnäcka....jag tror att man kan äta dem.... Kram syrran

2012-06-06 @ 23:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0