GöteborgsVarvet 2011

Jag skulle ha sprungit GöteborgsVarvet idag...

Men en ond hals sätter stop för det hela! :(
Att springa med ond hals är "Big No No" för mig, hade en hjärtmuskelinflammation för typ 10 år sedan och det räcker för mig!

Jag kunde dock inte motstå att hämta min nummerlapp igår... ;)
Fick en vattenflaska(som vanligt), 6st Oreo-kakor och en liten smoothie för mina drygt 400kr som jag betalade för anmälan... ;)
Blev grymt sugen att springa när man omgavs av massa förväntasfulla löpare...men måste va realist och istället stå vid sidan om idag.
Tror det kommer bli kul att se Varvet från andra sidan oxå. :) Kommer hejja fram min svåger som springer. :)

Stort spark i baken och Lycka till alla Varvet-löpare!!! ;)


årets upplaga av Vavet-vattenflaskan...

.......................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0