Melanders Brasserie

Har varit några "hej då-tillställningar" i veckan...

Jobbade sista dagen på Vazza Saxen i torsdags.
När arbetsdagen var över begav kollegorna och jag oss till Melanders Brasserie.

Där bjöds det på en helkväll med god trerätters middag och gott att dricka till!! :)
Vi började med en Dry Martini (min första i livet!! var väl på tiden..!! ;) )
Till förrätt blev det Renkalvs Carpaccio med Västerbottenost-creme...
Varmrätten var Fiskgryta med Aioli.


softad belysning på restaurangen så det blev en väldigt grynig bild med mobilen...

Till detta drack vi ett jättegott vitt vin, som jag såklart har glömt namnet på..

Jag är ju en liten sockergris så till efterrätt valde jag varma Hjortron med Vaniljglass och Flarn tillsammans med en Latte.


kul idé med den lilla syltburken!! :)

Allt var SUPERGOTT!! :)

Behöver jag tillägga att jag blev proppmätt..??!! ;)

Vi hade en jättetrevlig kväll!!
Kommer sakna mina goa kollegor på salongen!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0