Training for Runners

Testade ett nytt pass på gymmet ikväll...

Passet heter "Training for Runners" och är en klass gjord för att man ska stärka alla de muskelgrupper som man använder när man springer.

Det visade sig vara passet från helvetet!!!
Det var såååå j*vla jobbigt!!!
Ursäkta språket, men det var det jobbigaste jag gjort på väääldigt länge!!
Och enveten vädur som man är så kan man ju inte ge upp utan man kämpar in till döden i 170! ;) hehehe...

Dessutom hade jag varit och simmat mina 1000 meter innan oxå, som vanligt varje dag... Tror jag skippar simningen innan passet nästa måndag. ;)

Men även om passet var skitjobbigt så tyckte jag att det var jätttekul!! :)

..........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0