Grusligt snyggt!

X-antal skottkärror senare blev gången grusligt snygg!! :)

Gången före:

gången hade vuxit igen en del och den var bara grusad halva vägen...

Gången efter:

så kantskar den och fyllde på med grus hela vägen...

Nere runt hörnet vid verandan fanns det en del att göra!

Vid verandan före:

Bla att kantskära och få till en linje som harmonierade med formen på resten av gången...gräva bort en stor jordhög som blivit liggandes och lite annat fix...

Vid verandan efter:

innan jag kunde lägga dit gruset.



Känner mig riktigt nöjd med gången!!! :)
Vad  tycker du...?

....................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Nisse Maj

Tycker det är dålig reklam om den här snygga katten i bild...! Se så jag stoltserar så vackert..... Mjau!

2011-05-01 @ 07:40:02
Postat av: M E R E I

- snyggt!

2011-05-01 @ 08:22:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Maja

fint:)

2011-05-01 @ 08:26:04
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: syrran

Jag gillar de kantskurna rabatterna och den stiliga gången. Mycket snyggt och prydligt. Ska bli himla kul att få se hur det blommar i sommar. kram

2011-05-02 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0