Bättring!!

Hmmm...  veckorna bara rusar iväg...!!

Nu är det redan tre veckor sedan vi kom hem från semestern...
Jag har knappt hunnit/orkat/kunnat blogga nått sen dess...
In har ju tex inte fått se de där bilderna från Tanzania som jag utlovade... :(
och ännu en jobbvecka har gått utan att jag ens har skrivit om va jag hade för mig på torpet förra veckan...

Nu får det bli bättring på det!!

En stor anledning att jag inte bloggade nått från torpet förra veckan var för att min mobila uppkoppling knappt funkade alls, det var sååååå segt... :(

En polare som var med på Midsommar på torpet hade både Telia (som jag har) och 3 med sig dit och han påstod att 3 funkade bättre på torpet..
Så tänkte kolla upp vart de har sin närmaste mast och va de tar för ett abonemang... kan ju kanske va ide att byta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0