SJ, SJ gamle vän...

Hmmm... vet inte vad jag tycker om SJ nu för tiden...

Jag har ju flängt fram och tillbaka en hel del i höst och har mestadels tagit mig fram med tåg...
Ofta har det funkat prickfritt..men ofta har det oxå INTE funkat prickfritt!!

Just nu sitter jag på tåget på väg till Götet för att fira jul med familjen...vi står stilla i Skövde eftersom ett godståg blockerar ena rälsen mellan Skövde och Falköping så de bara kan köra med enkelspårstrafik...
Vilket betyder försening!! :(

Lite försening gör väl inget tänker ni... nä iofs inte.. men då ska ni veta att vi va 1h40min sena ut från Sthlm-Central...
Skulle varit i Götet 20.17... får nog vara glad om jag är framme till kl.23...
Well Well...orkar inte hetsa upp mig så mkt över det hela...e glad om jag kommer fram så jag får vara med min familj i morgon! :)
Två kompisar blev kvar i Sthlm och får fira jul själva för att deras tåg inte gick..de satt och väntade på Centralen i typ 5 timmar... :(

Tror inte SJ får några paket av Tomten i år...tycker inte de har varit så snälla... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0