Flyttpackning

Har varit några stressande kvällar nu i veckan...

På söndag går flyttbilen med alla mina saker till mitt "föråd" hos päronen.
Jag ockuperar sen 15 år tillbaka bastun o halva gillestugan hemma hos mina kära föräldra med mina saker...

Tycker att jag brukar ha bra koll på mina flyttpackningar..man har ju vanan inne, har tappat räkningen på hur många gånger jag har flyttat genom åren..
Men denna gången har det varit väldigt ostrukturerat och jag kom igång sent med packningen.
Varför börja packa en vecka i förväg...när man kan göra det på 2 kvällar och 1 natt precis innan det måste va färdigt..?? Denna gången gick jag på det senare alternativet...
Dåligt val!!!

Men nu är det gjort....
Pust...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0