Åre 1

Jag börjar med uppdateringen där jag slutade...

I mitten på mars var jag o P i Åre o hälsade på våran kompis M som bor där uppe, året runt.
M är en aktiv kille som gillar att hålla igång me allt möjligt, mkt träning och friluftsakiviteter. Efter några vändor på olika ställen så har han landat i Åre igen där han kan hålla på med allt som han gillar allra mest, skidor, klättring, träning mm.
Känner att jag är lite avundsjuk på honom som vågade släppa taget och lämna storstan och följa sitt hjärta och flytta dit där man får störst ro i själen och hjärtat, där man känner störst lycka.

Hmmm...känner ibland att det kan vara dax för en förändring i mitt liv...

Helgen i Åre bjöd på mkt bra skidåkning, fint väder o skönt umgänge! :)
Lisa för själen!! :))


M o P, coolingarna i backen!! ;)


blev även en fin dag på tur på fjället.. som avslutades med våfflor såklart. ;)


en härlig klick me hjortronsylt ligger under all grädde på våfflan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0