Laddning

Imorgon förmiddag är det dags för Kungsholmen runt!!
Hoppas att rätt känsla ska infinna sig när vi står på startlinjen...för just nu känner jag mig inte särskilt laddad...
Känner fortfarande av mina vader... Lydde dock fam. Palmérs råd att vila mig i form, så sprang inte igår som det annars var tänk, körde bara lite styrka på gymet..
Nu laddar jag inför imorgon med godis i soffan insmord med värkcreme på vaderna...nice nice! ;)

Tror dessvärre inte jag slår min tid från Premiärmilen... :(
Men håll tummarna från kl11.15 och ca en timma frammåt!!
Tack! ;)

Kommentarer
Postat av: en som inte kommer att vara där!!!

jag önskar dig STORT lycka till...jag ska verkligen tänka på dig och skicka all positivenergi jag kan avara.tänk på att det riktiga loppet som va målet är först nästa vecka!!!

2009-05-08 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0