ÄNTLIGEN!!!!!

ÄNTLIGEN har jag fått tillbaks min dator från verkstaden... Det tog 6 veckor för att byta hårddisken!!!! :(
Är tveksam till om jag någonsin kommer att köpa nått mer på El-Giganten..
Har mötts av ansträngda miner och oförsående när jag har varit inne i butiken och efterlyst min dator de senaste veckorna....inget vi kan göra nått åt..är ett ganska vanligt svar jag har fått.. :(
Service är tydligen inget de vet vad det är...

Men nu har jag ju äntligen min dator igen efter många om och men...
Finns en hel del jag har att berätta om som hänt senaste tiden....
Får dock bli i morgon för nu börjar klockan bli mycket och det är dags att sova.
Sov Gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0