Chess

I veckan spelades sista föreställningen av 'Chess - på svenska' på Operan här i Götet...
 
 
Hade nöjet att se föreställningen för någon vecka sen. :)
Gillar typ allt som sätts upp på Operan.
Detras uppsättninger blir så maffiga med deras stora scen, scenografin och kostymerna brukar va riktigt fina och många gånger har de ett nytänk som gör det spännande. :)
 
I Chess fanns det en twist i kostymerna som gjorde att det kändes fräscht.
 
I föreställningen jag såg var det inhopp i den kvinnliga huvudrollen...
När jag såg det innan föreställninen tänkte jag 'typiskt'....
Men det fick jag äta upp!!
Rollen gjordes av en jätteduktig tjej vid namn Sara Englund! :)
Hon gjorde rollen med bravur!!
 
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0