Julafton

Var ledig Julafton och Juldagen...
 
Dessa dagar spenderades med familjen i lugn och ro med umgänge och god mat. :)
 
Det är inte ofta jag har skjorta och slips, men på Julafton brukar jag pynta upp mig! ;)
 
 
Systersonens min var obetalbar när han slet upp pappret på en paket som han trodde var hans... och det visade sig vara en bok om ved... till morfar! ;) hehe...
 
 
Jag fick en 'discogran' som ädrar färg i julklapp...
 
 
På julaftonskväll åts det traditionsenligt risgrynsgröt... med punsh i en grop i mitten av gröten! ;) Mumsfillibabba!!
 
 
Det var riktigt skönt och mysigt att få vara med familjen ett par dagar efter all stress på jobbet veckan innan jul!! :)
Men på Annandagen var vilan över!
Då var det dax för ett rejält pass på Herravdelningen när REAn startade!!
 
Jag jobbade min sista dag som julextra på Åhléns dagen innan nyårsafton...
Men sedan i torsdags så har jag ett nytt kontrakt på Herravdelningen som gäller fram till den 18:e...
Sen får vi se om det blir nått mer efter det...
 
Har börjat söka jobb inför sommarsäsongen.
Har skickat iväg ett par ansökningar, bla till Astrid Lindgrens Värld.. 
Vem vet, jag kanske får Pippi som kollega i sommar! :)
 
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0