Liseberg

Har sökt jobb inför sommaren sista tiden...
 
De vill ha tillbaka mig på Näsudden i sommar igen.
Skulle gärna jobba där igen...
Men samtidigt vill jag ju stanna här nere i Götet så jag kan va mer på torpet och fixa och dona....
 
Så har sökt några jobb här nere, men har inte vågat hoppas på nått... Jag har ju fortfarande inte så mkt erfarenhet att komma med.
 
Va på intervju på Liseberg i lördags...
Fick insideinfo senare på dagen om att jag hade gjort bra ifrån mig.
I måndags ringde de från trädgårdsavdelningen och ville träffa mig igen...
 
Idag var jag där på en andra intervju...
 
Jag fick jobbet!!!! :)
 
Den 25 februari börjar jag!! :)
 
Firade med tårta, mumsfillibabba! ;)
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Botti

Grattis! Vad roligt!

/B

Svar: Tack!! :)
Klas Gundleborn

2013-02-14 @ 09:37:30
URL: http://bottimedmera.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0