JCS

När jag va i Sthlm på Trädgårdsmässan passade jag på att gå på lite musikal. :)
 
Jesus Christ Superstar är inne på sista vändan och jag ville se den innan den gick ner...
Så gjorde slag i saken och skaffade biljetter till lördagskvällen! :)
 
Ola har gjort en nyskapande version av föreställningen om Jesus sista dagar på jorden.
Jag gillade föreställningen!! :)
 
Extra kul är det att se föreställningar där man känner folk som är med på scenen! :)
I JCS va bla duktiga Anette Belander med, vi jobbade ihop i Singin' in the Rain. :)
 
 
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0