Virkat

Varje höst brukar jag ju sätta igång med ett sticke...
.
Det har blivit mest olika typer av halsdukar.
.
Lämnade mina tjocka stickor hemma i Götet när jag drog upp till Näsudden i våras.
Dumt gjort!!
Igår hittade jag fint flerfärgat garn, på ICA Maxi av alla ställen...
Blev sååå sugen på att sticka...
.
Men de hade bara tunnare stickor på ICA...så jag bestämde mig för att testa att virka istället.
Vet inte om det var nån vidare bra idé...!?
.
Men nu har jag satt igång att virka en grej...
Får se om jag orkar göra färdigt den.
Det tar en evighet att virka jämfört med va det tar att sticka!!
.
.
Har kommit en liten bit ikväll...
Får se hur resultate blir i slutändan.
.
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0