Millesgården

The Big Boss hade sin 80-årsfest på Millesgården igår...
.
Ett litet partaj för sina 300 närmaste vänner... ;)
.
Två av mina kollegor hade gjort alla blomsterarrangemang till festen.
Vi skjutsade in allt till Millesgården i torsdags eftermiddags då bordsdekorationer och annat placerades ut.
.
Festen var som sagt igår fredag och redan i natt när festen var slut packades störe delar av allt ihop.
När jag kom dit tidigt i morse för att hämta hem det mesta av alla arrangemang insåg jag att hälften av allt redan var slängt!
.
Jag hann inte ta några bilder i torsdags så jag kan därför tyvärr inte visa några bilder på allt fint som jag lovade härom dagen... :(
Den enda bild som jag kan visa är en på de uppsättningar som var kvar i morse när jag kom till platsen...
De stod undanställda utomhus vid Poseidon...
Ni får tänka er att de egentligen ska stå i varsitt hörn på en stor fyrkantig bardisk! ;)
.
.
Uppsättningarna bestod av stora grenar av Asp, Hortensior i lime o ljusblått, rosgrenar med nypon, grenar av Eucalyptus och gräs...
Det kanske inte framgår riktigt av bilden men de är ca 180-200cm höga! :)
.
..........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0