Säsongens sista

Idag åts nog säsongens sista äppelpaj på Näsudden...
.
.
Idag vart det bestämt att jag jobbar min sista dag på Näsuddens Handelsträdgård på fredag i nästa vecka.
Lite blandade känslor över att det snart är slut...
.
Det har varit en jätterolig säsong!! 
Är så glad att det blev som det blev, när det inte blev som det var tänkt från början.
Har nästan glömt hur snurrigt det var med allt i våras.
Var mkt som hände på bara några få veckor!
.
Håller som bäst på att söka jobb i Götet nu...
Hoppas på att få tag på nått jobb så jag kan pröjsa räkningarna i vinter!
.
Sen får vi se hur det blir i vår, om jag lyckas få tag på nått kul jobb i Götet eller vad det blir...
Skulle gärna stanna i stan så jag kan va lite mer på torpet och får lite grejer gjorda där. :)
.
Håll tummarna gott folk att allt löser sig!! ;)
.
..........................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hoppas det kommer gå bra för dig.:-)

2012-10-21 @ 20:04:24
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0