Kloka ord

Ibland dimper det ner tidningsmagasin i min brevlåda...
.
Man får några gratisex och så hoppas de på att man ska börja prenumerera...
Just nu kommer tidningen Tara med jämna mellanrum.
Brukar inte läsa de där tidningarna så noga, men idag när jag satt och fikade själv ögnade jag igenom senaste numret...
Det fanns en artikel om en tjej på Gotland som verkade vara väldigt driven vad det gällde det mesta i livet.
Hon tipsade om några grejor man bör tänka på när det gäller yrkesval och karriär...
.
.
Kloka ord tror jag...
Dessvärre allt för få som lever som så.
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0