Längtan

Nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba på Näsudden...
.
Två halva dagar dessutom, hade lite mertid kvar att ta ut visade det sig.
I eftermiddag ska det packas och imorgon eftermiddag ska lilla stugan storstädas!
På lördag morgon börjar flyttlasset rulla söder över...
.
Kommer nog göra ett litet stopp i Mariestad på vägen. Ska hälsa på min kollega från i sommar som är på Dacapo och skriver sitt ex-jobb.
Ska bli kul att få se Dacapo, har aldrig varit där.
Kanske slutar med att man blir sugen på att plugga där lite... ;)
.
Kanske inte längtar ihjäl mig efter Götet som stad...men får erkänna att jag längtar lite efter min lght i Götet. Och min familj...
Ska bli skönt att komma ner igen...
.
.
Läshörnan med alla trädgårdsböcker... :)
Hoppas jag hinner plöja genom en hel av dem i vinter... ;)
.
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0