Flyttstädning

Fredagskvällen ägnades åt städning...
.
Har trivts finfint i min lilla stuga i sommar.
.
.
I torsdags packade jag ihop alla mina pinaler...
Alla mina kläder fick plats i en väska!
.
.
Men då är väskan oxå av gigantiska mått!!
Fick väskan i julklapp från Oscar´s Teatern när jag var med i 'Singin´ in the rain' -07/-08. Nostalgi... :)
.
Allt packning fick plats i min lilla bil som tur var! ;)
.
.
När stugan väl var rensad var det dax att ta sig an städningen...
.
 
.
Och efter mkt slit så blev stugan skinande blank....och TOM!! 
.
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0