Pluggångest

Idag är det ännu en fin dag med strålande sol från en klarblå himmel! :)
.
Och jag sitter inne och pluggar... :(
Hade gett en halv arm för att kunna få va ute i solen istället!!
.
.
Sitter och tittar ut genom mitt köksfönster och tråååååånar efter solens strålar!!!
Men det är oxå allt jag får göra, för framför mig på bordet ligger en megatjock bok om trädgårdshistoria...
Har deadline idag på en redovisning om trädgårdens begynnelse.
.
.
Intressant läsning iofs, men...
Man är ju änna lite soltörstande såhär års...
Får hoppas på att det blir fint väder tilll helgen oxå så jag kan njuuuuta i massor när jag är på torpet!! :)
.
............................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0