Läshörna

Fick en gammal fåtölj igår...
.
Ställde den vid min bokhylla med alla trädgårdsböcker, slängde en go pläd över för att dölja den kanske inte så sngga klädseln, rullade fram mitt lilla bord fullt med stearinljus....och vipps hade jag gjort mig en liten mysig läshörna! ;)
.
.
.
Kanske blir lite väl varmt i lghten när man tänder massor med levande ljus såhär års... men myyyysigt är det iaf... ;)
.
.
Bullade upp med en stor balja te och mina nya trädgårdsböcker som jag fyndade på secondhand igår för den totala summan av 10 riksdaler(!).... ;)
.
.
Böckerna kanske inte direkt är av den senaste utgåvan, men man kanske alltid lär sig nått nytt när man läser dem. :)
.
.................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: J.

Tjusigt!!

2012-03-15 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0