Äntligen!!

Äntligen har jag fått lite fart på mitt bredband här ute på wischan!!
.
Ber än en gång om ursäkt för att det har varit skralt med inlägg på bloggen!!
Bredbandet har segat så det har inte varit nån idé attt tanka upp bilder(har tagit eeeeevigheter) så har inte kännt som det varit nån idé att göra några inlägg...
.
Dessvärre har det varit en period nu där det hänt massor på jobbet och i naturen/trädgården, jag hoppas att jag ska hinna ikapp med inläggen här.
Bara så ni vet varför det kanske kommer inlägg lite huller om buller ordningsmässigt. ;)
.
Hoppas ni får en skön helg!!
Ska snart bege mig in till stan och kolla på Maran.
Svågern skulle sprungit, men han fick oturligt nog magsjuka för nån dag sen så det blir inget med det...
Tycker synd om honom, ett helt års uppladdning åt skogen!! :(
.
...........................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0