MDNA

Var på MDNA-konserten på Ullevi igår!!! :)
.

.
Kritikerna må skriva vad de vill...
Jag tyckte konserten va asbra!!!! :)
.
Hade biljett till Golden Circle så stod nära scenen och kunde se henne väldigt bra. :)
.
.
Även om inte kan tro det med tanke på bilderna jag tog med mobilkameran... ;)
.
.
Tanten vet hur man fixar en lyckad kväll!! :)
Skulle va glad om jag hade den enerign som hon har när jag fyllt 53!! ;)
.
Som vanligt hade hon grymma dansare med sig!!
De va helt lealösa och böjde och bände sig i de mest omöjliga movesen!! :)
.
.
Köpte mig ett lite minne från konserten.
.
.
Insåg dock när jag kom hem på natten och fick se mig i spegeln att modellen på linnet va en aningens knepigt...
Well Well... det går nog att fixa till... ;)
.
.
Kommer gå med ett leende på läpparna i många dagar framöver när jag tänker på konserten! :)
.
.............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0