Starbucks

Idag öppnade Starbucks på Centralen här i Götet!!! :)
.
Va förbi stället vid lunch för att få mig en kaffe...men det var fler än jag som var kaffesugna!!!
Va minst 40 pers som köade för att få sina kaffe...och minst lika många som köade för att få beställa...
Så jag vände på klacken och gick där ifrån...
.
.
Men kunde inte riktigt hålla mig så var förbi nu ikväll oxå...
och då var det bara en pers före i kön!! ;)
.
.
Så nu har jag fått dricka min första Svenska BuckanLatte, Mumsfillibabba!!! ;)
Får nog bli en fredagstradition att gå till Starbucks. :)
.
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0