Rätt val...?

Utbildningen jag ville gå på Gunnebo blev ju tyvärr inte av...

Men allt annat jag hade sökt till på VUX till våren kom jag in på.
Dels hade jag sökt en handfull fristående kurser och dels ett helt program på ett år med inriktining på konst, design och entreprenörskap.

Har stött och blött vilket jag ska välja, programmet eller de fristående kurserna...
Idag tackade jag nej till de fristående kurserna!
Hoppas jag har gjort rätt val!!!

Så om en dryg vecka börjar jag skolan igen.....

Men håller på att söka jobb till sommarsäsongen oxå...
Lyckas jag få ett jobb så hoppar jag nog av skolan...
Har kommit fram till att jag trivs bättre med att jobba.
När jag går i skolan så snurrar det i huvudet hela dygnet runt och det känns som jag alltid kan göra liiiiiite mer...vilket lätt gör mig nervig och på dåligt humör...
Jobbar man kan man oftast lämna jobbet därhän när man går hem på kvällen och man kan göra vad man vill efter jobbet istället för att jämnt läsa läxor...

Så håll tummarna gott folk att  jag hittar ett
.............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0