Formex V-12

Jag var upp till Stockholm på Formex-mässan i helgen som var...

Praktiskt taget sprang över hela mässan för jag hade lite lite tid på mig, men hann spana in det mesta jag ville se iaf. :)
Var väl kanske inte där så mkt  för att göra framtida inköp, utan mer för att industrispionera lite.. ;)
Kollade in mkt lampor och lampskärmar... har haft lite idéer innanom att göra lampor och nu fick jag bekräftelse på att mina idéer kanske till och med ligger i tden!! ;)

Det finns ju det mesta inom färg och form på Formex.
När jag hade min första anställning som nybakad frisör på det glada 90-talet fick min dåvarande chef en liten dotter...
Den lilla dottern har nu blivit stor och designar fina väskor under namnet "Bolsa by Edith P"! :)



Väskorna sys av stuvbitar som blir över från Bolons matt-tillverkning.
Smartare affärsidé får man nästan leta efter! :)


Vill du veta mer om Bolsa och väskorna kan du gå in på www.bolsa.nu ...

Kändis-spotade lite på mässan oxå!!
Allas vår mysfarbror Ernst var där med bla sina utemöbler.



.........................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0