Valnöt...?

Igår fortsatte vi med vårat lilla skolådeprojekt i skolan...

Vi har inrett en skolåda med saker som vi sedan ska teckna av.
Förra veckan hann jag bara skissa upp det hela, igår började jag lägga skuggor och bygga upp teckningen.

När jag som bäst satt och tecknade kom läraren fram och frågade om jag hade en valnöt i lådan som jag höll på att teckna av...
Smått förvånad och oförstående svarade jag: - Det är en lök!!

Ni får dömma själva...
Gissa vilken som är "valnöten"!!



Nästa vecka hoppas jag hinna färdigt med hela teckningen.

........................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0